tiistai 8. joulukuuta 2015

Joulu on peruttu

8.12.2015

Päivät vierähtää nopeammin kuin haluaisi. Vaikka tänään on vasta kahdeksas joulukuuta, niin tässä elämäntilanteessa se jouluaatto tulee sieltä kuitenkin jo ylihuomenna. Tänään viimeistään menetin fiilikseni koko jouluun, koska laskin että ennen jouluviikkoa on vain kahdeksan arkipäivää, eikä meidän remontti valmistu siiheksi. -.- Eli siivoukset ja koristelut ja kaikki muu jää tänä vuonna pois. Ei toki vituta.
Yritän kuumeisesti keksiä jotain positiivista kirjoitettavaa, mutta on aiheet aika kiven alla. Onneksi keksin sentään jotain eli meidän työpaikan pikkujoulut, jotka olivat siis viime lauantaina. Ruoka ja seura oli hyvää, joten ei mitään valittamista. Itsekeskeisesti tykkäsin myös omista vaatteistani. Mekon tilasin EMP:ltä ja jakun ostin H&M:ltä. Kengät olivat yhdet lemppareistani Iron Fist kokoelmassani, eli sellaiset musta punaiset pääkallokuvioidut IHAN liian korkeat korkokengät. No enhän minä tumpelo niillä osannut kävellä ja ravintolasta kun siirryttiin, niin herrasmiehenä pomo talutti mua koko matkan. En kuitenkaan nyrjäyttänyt nilkkaani, joten loppu hyvin kaikki hyvin! Tarvitsisi ehkä hieman harjoitella kotona ennen kun lähtee baanalle, noh ensi kerralla sitten. Sitten mulla oli vielä mun ehdottomasti lempparit korvikset, jossa roikkuu pieniä punaisia pääkalloa ja joo, pääkallot on mun lemppareita. <3




Koiramessutkin oli viikonloppuna ja harmittaakin ihan hulluna etten päässyt sinne. :( Väsymys ja liika kiire on tyhmää. Mutta onneksi päästiin edes koirien kanssa rämpimään sateiseen metsään. Ei se muuten ois hauskaa ollutkaan, mutta päästiin kokeilemaan mun poikaystävän uutta GoPro kameraa, jonka se sai multa joululahjaks. Ja kyllä mä oon maailman ihanin tyttöystävä ja kyllä, en jaksanut odottaa jouluun asti. :) Mitään telinettä ei olla ehditty vielä hankkia, joten kädessä kannoin koko matkan. Jossain vaiheessa kokeilin laittaa sen Vilin valjaisiin, mutta sei ei menny ihan suunnitellusti. Yritin ladata sitä videotakin tähän, mutta tää nalkutti vastaan, että liian iso tiedosto. Mulla ei vaan nyt suju. :'D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)